جارو برقی پاناسونیک مدل  MC-CJ911

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911 ساخت کشور ژاپن و یکی از دستگاه‌های باکیفیت و قدرتمند شرکت پاناسونیک است که به تازگی به بازار عرضه‌شده. کارایی این محصول به علت بهره‌مندی از موتوری قدرتمند و استفاده از قطعات مرغوب افزایش یافته است. این جارو برقی کیسه‌دار است، این بدان معناست که تمام گرد و غبار و ذرات جمع شده وارد این کیسه می شوند.

کابل بلند ۵ متری با سیم جمع کن آسان

از دیگر مزیت های این محصول، طول زیاد سیم برق (حدود ۵ متر) که باعث افزایش شعاع فعالیت این جارو شده است. سیم‌ جمع‌کن روی بدنه فعال می‌شود و کابل برق را به داخل دستگاه جمع می‌کند. این کار با فشار بسیار کم بر دکمه حاصل می شود و تمام سیم به سرعت درون محفظه مخصوص آن جمع می شود.

توانایی مکش و دمکش پر قدرت

ویژگی حائز اهمیت این جارو برقی توانایی دمندگی آن است که باعث تمیز کردن گرد و غبار و ذرات از گوشه و کنار منزل و ماشین می شود. میزان قدرت مکش دستگاه نیز توسط دکمه کشویی روی بدنه قابل کنترل و تنظیم می باشد.

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911کیسه ۶ لیتری

جاروبرقی یک چراغ نشانگر روی بدنه دارد که با پر شدن این کیسه علامت می دهد که باید کیسه بیرون آورده شده و تخلیه شود. این کیسه دارای مخزن ۶ لیتری می باشد و قابلیت شستشو دارد. مزیتی که این مدل دارد این است که به جای این کیسه می توان کیسه‌های یک ‌بار مصرف هم به کار برد.

مطالب مرتبط: جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CG711

بدنه سبک با چرخ های روان

ابعاد این جارو برقی به طول ۵۰، عرض ۳۲ و ارتفاع ۲۷ سانتی متر و وزن ۵/۹ کیلوگرم می باشد. جنس بدنه و چرخ های آن از پلاستیک است. چرخ های این جارو برقی بسیار روان بوده که امکان جابجایی و حرکت جارو را بسیار راحت می کند.

پر قدرت اما بی صدا

برق مصرفی آن ۲۲۰-۲۴۰ ولت و ۵۰-۶۰ هرتز است. حداکثر قدرت این محصول ۱۹۰۰ وات است. میزان صدا در این سری از محصول پاناسونیک بسیار کم است.

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911سری های مختلف برای جاروکشی زوایای مختلف

دستگاه دارای دو لوله رابط قابل اتصال بوده و لوله خرطومی آن بسیار منعطف است و توسط رابط زانویی به جارو متصل می شود. جارو برقی شامل پارویی برای فرش و کف پوش مانند موکت و پارکت، برس گردگیر و سری باریک برای درزها و گوشه ها می باشد. همچنین می توان سری پارویی را به حالت ایستاده روی آن قرارداد.

فیلتر ضد باکتری جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

به واسطه وجود فیلتر ضد باکتری در این محصول امکان جاروکشی کاملا بهداشتی فراهم شده و تنها یک بار در سال باید این فیلتر تعویض شود.

 

منبع : گاه اینترنتی اشکان کالا

 


جایی برای بودن جارو ,برقی ,کیسه ,پاناسونیک ,بدنه ,قدرت ,جارو برقی ,برقی پاناسونیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

98music07 دانلود فایل های کمیاب کسب درامد از اینترنت آذر دانلود پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مطالب حقوقی گروه وکلای سنا اتوماسیون اداری کوچک