ارسال بار به برلین , فریت بار به برلین , فریتادن بار به برلین , حمل بار به برلین , ارسال لوازم منزل به برلین : برلین پایتخت ، بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر آلمان می باشد . همچنین شهر برلین در ایالت برلین واقع شده است و مرکز آن نیز می باشد. شهر برلین با مساحت ۸۸۹ کیلومتر مربع دارای ۳۴۱۴۰۰۰ نفر جمعیت می باشد . برلین یکی از ایالات ۱۶ گانه آلمان نیز به حساب می آید.این شهر تاریخی ترین شهر آلمان است .و این مورد مهمترین موردی است که همه ساله جهانگردان زیادی را برای دیدن از مراکز تاریخی و فرهنگی این شهر به آن ثفر می کنند. و آن را به یکی ازمراکز بزرگ تاریخی و فرهنگی جهان تبدیل کرده است.شهر برلین امروز به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ی جهان نیز به حساب می آید.

ارسال بار به برلین

مسافرت به آلمان و فریت بار به برلین | ارسال بار به برلین

همان طور که در بالا اشاره شد برلین یک شهر تاریخی مهم در جهان است از این رو یکی از شهرهای مهم در زمینه ت خارجه نیز می باشد. اما از نظر اقتصادی نیز این شهر یکی از مهمترین شهرهای آلمان می باشد. صنعت خودرو سازی برلین ، شیمی ، مواد غذایی و فن آوری مهمترین سیستم های اقتصادی این شهر را شامل می شوند . از این رو افراد زیادی برای اقامت در این شهر از تمام نقاط جهان بدانجا مسافرت می کنند. برلین یکی از شهر هایی است که ایرانیان زیادی در این شهر زندگی می کنند.در زیر به نحوه ارسال بار به برلین توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه اشاره می کنم.

خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به برلین | آلمان ،ایالت برلین

بسته بندی بار | ارسال بار به برلین

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به برلین به آن ها آسیب وارد شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر برلین را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به برلین | ارسال بار به برلین

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به برلین : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به برلین را بر عهده دارد .

** توجه

قوانین ارسال بار به برلین تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه برلین براندنبورگ

فرودگاه برلین براندنبورگ یک فرودگاه بین المللی و همگانی است که در ۱۸ کیلومتری جنوب مرکز شهر برلین مواقع شده است این فرودگاه سالانه در حدود ۲۷ میلیون مسافر را پذیرا می باشد. این فرودگاه به عنوان سومین فرودگاه شلوغ در آلمان و هم چنین پانزدهمین فرودگاه شلوغ در اروپا می باشد.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه BER و سازمان ایکائو نیز EDDB می باشد.


ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا برلین ,فریت ,آلمان ,فرودگاه ,بندی ,شرکت ,بسته بندی ,شرکت پادمیرا ,شرکت فریت ,پالت بندی ,امور گمرکی ,فرودگاه برلین براندنبورگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لاغری برای شما امام خوبیها???????? راز پیشرفت در کار و زندگی اشعار ناب معین سرویس فضای مجازی ایران مجله سلامت هورسان دوربین مداربسته