ارسال بار به اشتوتگارت , فریت بار به اشتوتگارت , فرستادن بار به اشتوتگارت , حمل بار به اشتوتگارت , ارسال وسایل منزل به اشتوتگارت : اشتوتگارت پایتخت ایالت بادن- وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان است .اشتوتگارت از نظر جمعیت با ۶۰۰۰۶۸ نفر ششمین شهر در آلمان می باشد این در حالی است که منطقه شهری استوگارت دارای ۵٫۳ میلیون نفر می باشد که چهارمین رتبه را در آلمان از این حیث بعد از راین ، برلین براندنبورگ و فرانکفورت | راین اصلی دارد .

 

ارسال بار به اشتوتگارت

 

اشتوتگارت را مهد صنعت خودرو سازی می دانند به صورتی که بهترین خودرو سازیها دنیاد در این شهر قرار دارند . کارخانه مرکزی پورشه در ، زوفن هاوزن و کارخانه مرکزی شرکت مرسدس بنز در زیندل فینگن اشتوتگارت واقع شده اند که دو شرکت بزرگ خودرو سازی در دنیا می باشند از این رو اقتصاد بزرگ این شهر روی خودرو سازی می چرخد همچنین این شهر ب دلیل احاطه شدن با تپه های زیبا محیط زیبای ی برای گردشری نیز فراهم آورده است .

مسافرت به فریت بار اشتوتگارت | ارسال بار به اشتوتگارت

همان طور که اشاره کردیم اشتوتگارت یکی از مراکز اقتصادی آلمان می باشد و مهد صنعت خودرو سازی است. همچنین پژوهشگاه دولتی در اشتوتگارت ۱۱ درصد از کل بودجه تحقیق و توسعه دولت فدرال آلمان را به خود اختصاص داده است کارخانه تولید لوازم الکترونیکی بوش در این شهر واقع شده است . با تمام این توصیفات می توان اشتوتگارت را یکی از شهر های مهم اقتصادی اروپا و آلمان دانست .

برای همین همه ساله افراد زیادی از تمام دنیا برای ادامه تحصیل و گسب علم به خصوص در زمینه الکترونیک به این شهر مسافرت می کنند . ایرانیان زیادی هم مقیم این شهر می باشند از این رو در زیر به نحوه ارسال بار توسط شرکت حمل بار هوایی پادمیرا راه به اشتوتگارت اشاره می کنم .که می تواند برای ایرانیان مقیم اشتوتگارت مفید باشد .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به اشتوتگارت | ارسال بار به اشتوتگارت

بسته بندی بار | ارسال بار به اشتوتگارت

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به اشتوتگارت به آن ها آسیب وارد شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر اشتوتگارت را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به اشتوتگارت

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به اشتوتگارت : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به اشتوتگارت را بر عهده دارد .

** توجه

قوانین ارسال بار به اشتوتگارت تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی اشتوتگارت| ارسال بار ، حمل بار هوایی به اشتوتگارت

فرودگاه اشتوتگارت یک فرودگاه بین المللی و همگانی است که در مرکز ایالت بادن- وورتمبرگ ( اشتوتگارت ) قرار دارد . این فرودگاه ششمین فرودگاه شلوغ در آلمان می باشد که بر اساس آمار سال ۲۰۱۲ چیزی در حدود ۹۷۲۰۸۷۷ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند این فرودگاه در ۱۳ کیلومتری جنوب اشتوتگارت و در مرز بین شهر لاینفلان-اشتردینگن ، فیلدراشتات و اشتوتگارت اقع شده است.

کد سازمان یاتا برای این فرودگاه STR و کد سازمان ایکائو نیز برای آن EDDS می باشد.


ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا اشتوتگارت ,فریت ,شرکت ,آلمان ,فرودگاه ,بندی ,بسته بندی ,خودرو سازی ,برای فریت ,هوایی پادمیرا ,شرکت فریت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه ایرانیان نوین تاریخچه دوربین مداربسته وکاربردهای آن طاقت بیار رز لوگو دانلود برای شما دفتر وکالت حق گرا هر چی کی بخوای هس