ارسال بار به هامبورگ , فریت بار به هامبورگ , جمل بار به هامبورگ , فرستادن بار به هامبورگ , ارسال اثاثیه منزل به هابورگ : هامبورگ دومین شهر بزگ آلمان و نیز هشتمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است . هامبورگ یک شهر بندری است و از این حیث نیز به عنوان سومین بندر بزگ اروپا بعد از آنتورب و روتردام است .

 

ارسال بار به هامبورگ

موقعیت جغرافیایی هامبورگ

آلمان دارای ۱۶ ایالت می باشد ، که هامبورگ به عنوان یک شهر ایالتی آلمان شناخته می شود و یکی از ۱۶ ایالت آلمان می باشد و بندر هامبورگ در جنوب شبه جزیره یوتلاند واقع شده است .این شهر در شمال اسکاندیناوی و در غرب دریای شمال و در شرق دریای بالتیک واقع شده است.هامبورگ روی رود البه که از تقاطع دو رود آلستر و بیله تشکیل می شود واقع شده است. هامبورگ آب و هوایی بسیار ملس دارد و تحت تاثیر آب و هوای اقیانوسی ، اطلس قرار دارد. هامبورگ یکی از شهر های شمالی آلمانمی باشد.

مسافرت و فریت بار به هامبورگ | ارسال بار به هامبورگ

هامبورگ یکی از شهرهای ثروتمند و بزرگ اروپا می باشد ویکی از قدرت های اقتصادی آلمان نیز به حساب می رود همچنین یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است و به دلیل آب و هوایی که دارد مهاجران زیادی از جای جای دنیا برای اقامت در این شهر می آیند . در شهر هامبورگ درصد نسبتا بالایی ایرانی اقامت دارند که همه ساله بین این شهر و ایران تردد می کنند اما نکته مهم در رابطه با فریت بار به هامبورگ است .( نحوه ی ارسال بار به هانبورگ) در زیر به خدمات شرکت همل بار هوایی پادمیرا راه در زمینه ی ارسال بار به هامبورگ بیان می کنم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به هامبورگ | آلمان ،ایالت هامبورگ

بسته بندی بار | ارسال بار به هامبورگ

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به هامبورگ به آن ها آسیب وارد شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و… و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر هامبورگ را داشته اند ارئه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به هامبورگ

بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت پادمیرا با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به هامبورگ : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به هامبورگ را بر عهده دارد .

** توجه

قوانین ارسال بار به هامبورگ تابع قوانین فریت بار به آلمان می باشد و تمام قوانین فرودگاه های آلمان یکی می باشند .

فرودگاه بین المللی هامبورگ

فرودگاه هامبورگ یک فرودگاه همگانی مسافربری است که از نظر بزرگی دومین فرودگاه بزرگ آلمان است این فرودگاه در ۱۸ کیلومتری از شمال مرکز شهر هانبورگ واقع شده است. بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد این فرودگاه به عنوان پنجمین فرودگاه شلوغ تجاری آلمان شناخته شده است. و تعداد ۱۴۶۰۲۸۸۰ مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند .و چیزی در حدود ۱۵۳۸۷۹ پرواز از این فرودگاه بلند شده است.

 

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی هامبورگ HAM است و برای ایکائو نیز EDDH است.


ارسال بار هوایی به تمام نقاط دنیا هامبورگ ,فریت ,فرودگاه ,آلمان ,بندی ,شرکت ,بسته بندی ,شرکت فریت ,برای فریت ,شرکت پادمیرا ,هوایی پادمیرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنــــــیای بـــالیـــــوود اطلاع رسانی و مطالب مفید راهی برای رسیدن به موفقیت فردی ellisuwtjw7 homepage آونگ آی تی بالبینگ یادگیری زبان انگلیسی با مانامو هشتگ: آموزش دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی | افشین موزیک