متخصصان دریافته‌اند که مصرف کافی پروتئین،وقتی که با یک رژیم حساس و ورزش منظم ترکیب شود، نقش مهمی در یک برنامه‌ی کنترل وزن سالم بازی می‌کند.

  پرو ایکس فورِاوِر، در هر بسته بندی، مخلوط اختصاصی و خوشمزه‌ی پرو ایکسرا که متشکل از ایزوله‌ی پروتئین سویا و کنستانتره و ایزوله‌ی پروتئین، به همراه 2  گرم از فیبر رژیمی می‌باشد، در اختیارتانمی‌گذارد تا به شما در ساخت و پرورش ماهیچه و کنترل ایده‌آلوزن‌تان، کمک کند.

 پروتئین به شما کمک می‌کند که احساس سیری بکنید، بنابراین می‌توانیداشتهایتان را کنترل کنید و کنترل اشتها باعث می‌شود که در وعده‌ی غذایی بعدی، زیاده روی نکرده  و همچنین به سمت اسنک‌های پرکالری و پر از کربوهیدرات نیز نروید. علاوه بر آن، از آنجا که ماهیچه‌ی لاغر از نظر سوخت و ساز از بافت چاق فعال‌تر است، حفظ  اندام لاغر از طریق مصرف پروتئین در حد کافی می‌تواند به سوخت وساز بدن و در نتیجه کنترل وزن کمک کند.

 پروتئین علاوه بر نقشی  که در کنترل اشتها دارد، برای ساخت ماهیچه ضرروی است، به خصوص زمانی که شدت ورزش کردن شما افزایش می‌یابد. بعضی‌ها ممکن است نگران این باشند که ترکیب رژیم با ورزش ممکن است باعث کوچک شدن عضلات شود. از آنجا که پروتئین عنصر سازنده‌ی بافت ماهیچه است، اطمینان از مصرف پروتئین در حد کافی می‌تواند مانع کوچک شدن ماهیچه ناشی از رژیم و ورزش شود.

قیمت برای مصرف کننده به صورت تکی : 25000 تومان

کد محصول 465 شکلاتی و466 دارچینی

 

 


محصولات آلوئه ورای امریکا کنترل ,ماهیچه ,پروتئین ,مصرف ,ورزش ,است، ,کافی می‌تواند ,مصرف پروتئین ,کنترل اشتها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

chawshinkala تکنلوژی. اهنگهای حسام الدین رضایی --------------- only girl هواسازان